hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > دانلود قسمت بیست و پنجم سریال دل | دانلود سریال دل قسمت 25

دانلود قسمت بیست و پنجم سریال دل | دانلود سریال دل قسمت 25

قسمت 25 سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی سه شنبه 13  خرداد در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق همین صفحه قابل دانلود خواهد بود.
خلاصه قسمت ۲4
فاراب بالاخره مرسده را وادار می‌کند تا در ماموریتی که دارد او را همراهی کند. ماموریتی که مشخص می‌شود سرقت و گرفتن پول از صاحب یک جواهر فروشی است. با تمام احتیاطی که فاراب می‌کند، اما در نهایت باز هم پلیس سر می‌رسد و نقشه هایش نقش بر آب می‌شود. فاراب با این که می‌داند که این مرسده بوده است که در گذشته او را لو داده است، اما باز هم نمی‌تواند خودش را راضی کند که مرسده راه هم در موقعیتی که تحت محاصره قرار گرفته اند با خود پایین بکشد.

فاراب دستگیر می‌شود و مرسده بار دیگر، آزاد، به کنار اتابک برمی گردد. اما گذشت فاراب و ماجرا‌های چند روز اخیر روی مرسده تاثیر می‌گذارد و او را به نقطه‌ای می‌رساند که لازم می‌بیند مدتی تنها باشد و روی خودش و احساساتش تمرکز کند.

بدین ترتیب نقطه‌ی پایانی روی نقشه‌های اتابک هم گذاشته می‌شود. اتابک خسته و زخمی دوباره آهنگ برگشتن به خانه‌ی طوران می‌کند.

نکیسا وقتی با جواب منفی رستا مواجه می‌شود برگه‌ی جدیدی رو می‌کند تا کماکان برای خودش زمان و شانس بخرد که با رستا باشد. او تصمیم خسرو خان برای فروش خانه و گاراژ را به رستا می‌گوید تا بدین شکل او را در مضیقه گذارد تا به خاطر پدرش از خود گذشتگی کند و با ازدواج با نکیسا و تظاهر به شاد بودن از رنج و زحمت پدرش کم کند. این نقشه هم تا حدود زیادی در رستا اثر می‌کند و بلافاصله او جواب مثبتش را به خواستگاری نکیسا به پدرش اعلام می‌کند.

آوا تصمیم جدی خودش را گرفته است که حتما رستا و آرش را دوباره به هم برساند. او با ارتباط برقرار کردن با اتابک و خبر دار کردن سیاوش از محل زندگی رابی اولین قدم را محکم بر می‌دارد. او می‌خواهد با کمک سیاوش و بدون گفتن اصل ماجرای به هم خورن عروسی رابی را دوباره از زندگی آرش بیرون کند تا در زمان مناسب او و رستا دوباره به هم برگردند.

1- لینک دانلود دل 25 با کیفیت 480

2-لینک دانلود دل 25 با کیفیت 720

3- لینک دانلود دل25 با کیفیت 1080

4- لینک دانلود دل 25 با کیفیت 1080 HQ

5- لینک دانلود دل25 با همه کیفیت ها 

 تیزر سریال دل قسمت 25




برای دانلود همه قسمت‌های سریال دل روی تصویر زیر کلیک کنید
دانلود فیلم دل همه قسمت ها

امتیاز: 1 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد